Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Čokoládové pralinky

Stránky

úterý 1. ledna 2013

Čokoládové pralinky


Čokoládové pralinky

Konečně jsem se odvážila a pustila se do výroby domácích čokoládových pralinek. Pod názvem pralinky si většina z nás vybaví čokoládové bonbony plněné rumem, které si běžně můžeme koupit v obchodech. Pralinky jsou ale také čokoládové bonbony plněné nejrůznějšími náplněmi. Nejvíce pralinek jsem snad viděla v Belgii. Takových druhů a chutí!! Marcipán, kokos, oříšky, mandle, maliny, jahody a pro náročné třeba chilli nebo kari chuť!
Ale už i u nás přibývají obchůdky s ručně dělanými pralinkami! A co takhle vyzkoušet si pralinky vyrobit doma?





Celé léto jsem sháněla informace o tom, jak pralinky doma vyrobit. Nastudovala jsem spoustu informací o temperování čokolády. Dokonce jsem měla možnost navštívit jednu opravdovskou výrobnu domácích pralinek a měla jsem možnost vidět, jak pralinky vyrábějí profesionálové. A můžu vám říct, že to byl pohled opravdu nádherný. Objevila jsem i úžasný blog Alenky T., která vyrábí úplně úžasné pralinky všech chutí. Samozřejmě jsem chodila očima její nádherné výtvory mlsat. A že jich tam má požehnaně! Na tomhle mlsání je úžasné, že po něm člověk nepřibere ani dekoUsmívající se
A tak se výroba pralinek stala pro mě novou výzvou!! To by bylo, aby to nešlo. I dala jsem se do shánění všeho potřebného.
A když se mi konečně podařilo sehnat potřebné suroviny a formičky nedešel den D a já se za vydatné pomoci mé dcery pustila do výroby vysněných čokoládových pralinekUsmívající se.

Návod na výrobu domácích pralinek najdete ZDE.

Kromě klasických domácích prlainek z tmavé čkolády si můžete připravit i bílé domácí pralinky. Recetp najdete ZDE

Z pralinek si můžete vyrobit i malou bonbonieruUsmívající se


A tady vám představuji domácí pralinky s kapučínovou náplníUsmívající se. Recept najdete ZDE



A co takhle oslavit Valentýna pravými valentýnskými pralinkami. Recept najdete ZDE



Pokud se chcete na něco o výrobě pralinek zeptat... nebojte se napsat do komentáře! Ráda Vaše dotazy zodpovímUsmívající se



A na závěr přidávám pár fotek pořízených v obchůdku s pralinkami:





3 komentáře :

  1. Hezký den přeji, můžu se zeptat jakou čokoládu používáte při výrobě pralinek? Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Radka, dobrý den. Uplně skvělé! Kde posím sháníte ty bonbonierové krabice? rmv@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu. Používám prázdní krabice od kupovaných bonbonier. Ta na fotce je z bonboniery Lindt.

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...