Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Rychlá roláda rolovaná za studena

Stránky

úterý 1. ledna 2013

Rychlá roláda rolovaná za studena


Rychlá roláda rolovaná za studena

Tak dneska přidávám recept na rychlou a jednoduchou roládu, kterou rolujeme až po vychladnutí. Takže večer můžeme upéct plát a až ráno můžeme roládu naplnit a srolovat.


Na těsto potřebujeme:
6 bílků
6 žloutků
14 dkg cukru krupice
8 dkg hladké mouky
na špičku nože prášku do pečiva
Bílky vyšleháme s cukrem a postupně po jednom zašleháváme žloutky. Nakonec přidáme mouku s práškem do pečiva.


Nalijeme na plech vyložený pečícím papírem ( já papír ještě vymazáváma vysypávám strouhánkou).
Pečeme asi 15 minut na 180 stupních.
Po upečení papír s upečeným plátem stáhneme z plechu a plát necháme vystydnout.
Plát můžeme namazat krémem, marmeládou, no prostě dle chuti a fantazie.
Já jsem pro tentokrát zvolila vanilkový krém a broskvovou zavařeninu.
Plát jsem natřela nejprve krémem, na to jsem natřela zavařeninu a potom už jen celé pěkně srolovat do roládu.
Vršek rolády můžeme potřít zbylým krémem, posypat kokosem či oříšky.
Roláda je opravdu jednoduchá a krásně se roluje a hlavně se neláme!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...