Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Knižní okénko

Stránky

pondělí 22. dubna 2013

Knižní okénko

Dnes jsem rychle odběhla od sporáku, dnes nevaříme, dnes si budeme číst! V malém knižním okénku vám tu chci představit dva velmi zajímavé thrillery z nakladatelství Fragment



Největší obrázek výrobku Thriller – Zrádný anděl   Největší obrázek výrobku Thriller – Výkřik do tmy







Autorka Ulrike Bliefertová, je úspěšnou scénaristkou. Píše mimo jiné také scénáře pro známý krimiseriál Místo činu. Zrádný anděl je její první detektivkou určenou pro mládež.
Děj příběhu se odehrává o prázdninách. Hlavní hrdinka dívka Leonie tráví prázdniny společně se svými rodiči, kamrádkou Maike a malým bratrem. Na  péči o nejmladšího člena rodiny si rodina najme místní dívku Sonju. Maike vůči  Sonje má určitá podezření. Leonie chování Maike zpočátku nechápe a považuje ho za přehnané. Sonju však provází tajemná minulost.
Podaří se Leonie přijít na děsivou pravdu včas zabránit tak velkému nebezpečí?
Musím říct, že příběh je velmi dynamický a poutavě napsaný. 
Vydalo nakladatelství Fragment, ISBN 978-80-253-16511 (1. vydání, 2013)





Autorku Manulelu Martini možná někteří z vás znají jako autorku detektivek pro dospělé. Výkřik do tmy její druhou "detektivkou" pro  mládež. 
Hlavní hrdinkou příběhu je dívka Fraziska, které před rokem zemřel za záhadných okolností její přítel. Jeho vraždu většina lidí připisuje na vrub právě Franzisce. Ta si však na osudný večer jako záhadou na nic nepamatuje. Sama se snaží rozpomenout a příjít na to, co se onoho večera odehrálo. Ale v jejím poznání  jí stále něco brání. Octne se tak ve velkém nebezpečí.
Podaří se Franzisce pravdu odhalit? Kdo, či co se za záhadou skrývá?
Přestože  je kniha určena zejména pro mládež tak si dospělák, který už mládeží byl, příjemně počte.
Vydalo naklatelství Fragment, ISBN 978-80-253-1647-4 (1. vydání, 2013)






A co vy a kriminální příběhy? 

















10 komentářů :

  1. Ahoj Alis!
    Povím ti, že obě knihy bych si klidně přečetla. Já jsem četla recenzi jen o knize Výkřik do tmy, ale i druhou po tvé recenzi bych si přečetla. :-)

    Já mám kriminální příběhy ráda, ale nemusím, když je najednou v knize mnoho osob, které tam předtím nebyli. Vím, že mají zmáct čtenáře, ale občas mi přijde, že se v tom ději ztrácí i autor. :-)

    Alis krásný den přeji. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, tyhle příběhy jsou hodně čtivé, žádné krváky to nejsou, takže můžu jen doporučit :)

      Vymazat
  2. Ahoj Alis, tak jsi nám doporučila čtení, krimi můžu, ale raději něco z obyčejného života. Ale teď už začíná být krásně, tak toho mnoho nenačteme. Já mám z nemocnice rozečtenou knihu a jak si k ní lehnu, bohužel spím.

    OdpovědětVymazat
  3. Kriminální příběhy jsou moje oblíbená četba, Ali! Knihy, které jsi uvedla, neznám a neznám ani autory, ale vypadají zajímavě (myslím knihy). Díky za tip.
    Měj se hezky. Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju Alis za tipy na knížky.Kriminální příběhy já už ale nečtu -- já spíše šahám po klidnější literauře.Ale byli časy kdy jsem kriminálky také hltala :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Alis, kriminálky mám ráda, čtu je už od dětství a určitě zkusím najít v knihovně i tyto, ale raději čtu přece jen komplikovanější psychologické detektivky pro dospělé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dani, jako odpočinkovou četbu pro dospěláky opravdu doporučuji :)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...