Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Letní ovoce

Stránky

pátek 11. července 2014

Letní ovoce


Ovocná sezóna na zahrádce je v plném proudu. Jahody už jsou sklizeny A  nyní nastal čas na sklizeň třešní, rybízu, malin a dalšího letního ovoce. A pokud přemýšlíte, co že s přebytky letního ovoce udělat....potom čtěte dál.....nachystala jsem pro vás malou inspiraci ...





Červený rybíz....já osobně mám raději rybíz černý. Ten červený je pro mně moc kyselý.
Červený rybíz používám hlavně jako základ do oblíbeného pečeného čaje. Čerstvý rybíz, který nespotřebuji hned, dávám do mrazáku a během celé letní sezony postupně vyndávám a přidám do směsi na pečený čaj.



Recept na pečený čaj najdete ZDE. Můžete ho dělat během celé letní sezony a ovoce obměňovat dle vlastní chuti a fantazie....



Moje letošní první pečené čaje se nesly ve znamení jahod a malin...



... a tady něco na ochutnání jen a jen pro Vás




a co VY? Z čeho děláte pečený čaj VY?





8 komentářů :

  1. Alis, musím se přiznat, že pečený čaj jsem nikdy nedělala, ale vypadá vše úžasně a chutně, krásné ovoce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alis! Pečený čaj nedělám, protože do něj nemám tolik ovoce. Co mám, zdlábnu na místě :D nebo upeču koláč.
    Přeji hezký víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pečený čaj robím Alis zo všetkého ovocia ktore mam po ruke :-) a v zime zo zmrazeneho. Čaj u nas nesmie chýbať. Super fotky, mňam. Pozdravujem a prajem krásny víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Alis ahoj!
    To jsme na tom úplě stejně! I pro mne je červený rybíz moc kyselý! :-) Také mám nejraději ten černý, ten je lahodný! :-)
    Pečený čaj jsme si doma už také dělali a mamča si ho dělá častěji, mimo cukru používá tu bylinku. Stevie se jmenuje? A jen mlaská! :-)
    Nejčastěji používá jablka, hrušky, broskve a nektarinky. ale už zkoušela i ananas, kiwi, jahody, angréšt a já nevím, co ještě. :-)

    Alis měj se krásně a ahoooooooooooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pečený čaj - hodně jsem o něm slyšela, ale věř mi nebo ne, ani nevím jak chutná. Je nejvyšší čas si ho někde koupit, protože zahrádku nemám....

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Alis. U nás pečený čaj moc nefrčí, červený rybíz zpracovávám jedině a zcela do linecké marmelády, protože slepované linecké u nás frčí kdykoli a ve velkým množství...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ali, peceny caj neznam ale kdyz vidim to krasne ovoce...slupla bych ho hned za syrova ! Tady je lesni ovoce jen v obchodech a ve vanickach, vetsinou chuti pozbylé...To bych musela nekam do kopecku :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkují všem za návštěvu a za komentáře. Stále mi nejde odpovídat na jednotlivé komenty....

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...