Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Bruschetta - typ na rychlou svačinu

Stránky

čtvrtek 7. srpna 2014

Bruschetta - typ na rychlou svačinu



Dnes jsem si pro vás nachystala recept na rychlou letní svačinu. V letním horku se mi moc nechce trávit čas v kuchyni a tak se letní svačiny a večeře nesou v lehkém stylu :).  Tentokrát  zvítězila inpirace italskou bruschettou. Pro ty, co bruschettu neznají, tak je to vlastně  taková obdoba naší topinky, ale ve zdravější a svěžejší verzi.....





Na bruschettu budeme potřebovat:


bruschetta


zralá rajčata, zbavená jadřinců (množství dle počtu jedlíků)
česnek
sůl
bazalka
opečené tousty
olivový olej




Rajčata rozkrojíme, zbavíme jadřinců a pokrájíme na malé kostičky. Vložíme do misky, přidáme, pokrájenou bazalku, osolíme a promícháme s olivovým olejem.





A nyní už stačí jen v toustovači na sucho opéct kousky veky. Opečenou veku potřeme z vrchní strany česnekem a poklademe připravenou rajčatovou směsí.  



Tak a rychlou letní svačinu máme hotovou... pokud máte rádi rajčata, potom doporučuji  bruschettu vyzkoušet a otestovat i na vašich jedlících...myslím si, že určitě netrefíte vedle....




a tady něco k zakousnutí jen a jen pro vás.....




A co VY a jídla z rajčat? Která děláte nejčatěji?







6 komentářů :

  1. Alis, děkuji za připomenutí, už jsem ji dlouho neměla. Budu muset opět udělat. Takové letní večeře mám moc ráda.
    Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenko, vidim ze dovolena v Italii ma stale svuj dopad :-)) Bruschettou se vyresi dost veceri, zvlast v horkych dnech, ktere prave zacaly!! (Uz jsme je ani necekali...:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Alis,úplně jsi mně navnadila.Já mám moc ráda podobné rychlovky a rajčata milujem.
    Možná přihodím i trošičku mozarelly.
    Alis,měj pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Alis, také děkuji za připomenutí. Bruschettu jsem poprvé jedla v Itálii a pečivo nám připálili tak, že jsme je museli vracet. Třeba se mi to podaří lépe než jim. Rajčátka nestačíme sklízet. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Rajčata ano, ale nic nepřehánět. Co mi víc vadí, ten olej. Já ho nemusím "jen tak" ani když je kvalitní olivový. Nevím proč, nějak se mi ho "hatlá" na jazyku. Ale třeba kdybych ho tam nedala moc, jinak by to mohlo být moc dobré!

    OdpovědětVymazat
  6. Alis,to je skvělá a rychlá svačinka,nebo večeře:-) to je v létě bezvadné,rajčata můžeme celá rodina :-) takže děláme saláty a nebo jen tak ,k čerstvému chlebu se sádlem .-))Měj se hezky :-) Alena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...