Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Velikonoční aspikové bábovičky

Stránky

čtvrtek 26. března 2015

Velikonoční aspikové bábovičky



Dnes tu  pro vás mám nachystaný recept na další velikonoční vaření. Připravila jsme pro vás recept na velikonoční aspikové bábovičky. 






Na výrobu aspikových báboviček budeme potřbeovat:

1 sklenici nakládané směsi ve sladkokyselém nálevu - Moravanka (pozor , pozor existuje i Moravanka v pikantním nálevu  s feferonkou, ta je na můj vkus hodně pálivá), zeleninu pokrájíme na malé kousky
20 dkg šunkového salámu pokrájeného na kostičky
2 vejce vařená natvrdo
25 g  želatiny

Nejprve želatinu smícháme s 5 lžícemi studené vody a necháme ji chvilku nasáknout vodou.
Dále  si připravíme 500 ml tekutiny - já jsem použila přecezený nálev z Moravanky  a do 1/2 l litru dolila vodou a dosladila jsem celé ještě 1 lžičkou cukru. 1/2 nálevu přivedeme k varu. Do vařícího nálevu přilijeme zbylou 1/2 nálevu. 
Do nálevu přimícháme nabobtnalou želatinu a mícháme, dokud se želatina nerozpustí. Pozor, želatinu nevaříme!!!!


A můžeme začít plnit. Nejen na mufiny,ale i na aspiky se mi velice osvědčily silikonové formičky. Všechno z nich jde krásně vyndávat, takže pokud váháte s jejich pořízením, tak je vřele doporučuji!
Nejprve na dno formičky nalijeme trochu aspiku a dáme na chvilku zatuhnout. Je potřeba mít na paměti, že co, dáváme ve formičce dolů, to bude ve výsledku vršek bábovičky....Na zatuhlou vrstvu položíme plátek vajíčka, přidáme pokrájenou zeleninu, salám a vše zalijeme aspikem. Dáme do lednice zatuhnout.


 A nyní stačí už jen vyndat z formičky....



a další velikonoční dobrota je hotová..................



A  můžete si připravit také velikonoční aspiková vajíčka. Recept najdete ZDE



A spoustu velikonočních receptů z mojí kuchyně najdete ZDE.




7 komentářů :

  1. Ali to je ale velikonočních dobrůtek--děkuju moc určitě nějakou využiju :o) Měj krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alis,již jsem pochválila na FB a nyní jsem opsala receptík.Určitě udělám,protože já takové aspiky mám moc ráda.Měj krásný víkend.Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. To je paráda! Na tom by si pochutnal můj manžel, takže hlásím, že opisuji a určitě udělám! A jen mám dotaz. Želatinu kupuješ jakou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ježurko, díky za návštěvu :) Já používám práškovou želatinu, s plátkovou nemám žádnou zkušenost.

      Vymazat
    2. Alis, moc děkuji za tip, tu želatinu si koupím a vyzkouším. Uvidím, jakou dostanu. Měj se krásně!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...