Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Špagety s medvědím česnekem

Stránky

čtvrtek 14. května 2015

Špagety s medvědím česnekem


Dnes jsem si pro vás nachystala jeden hodně rychlý recept. Nedávno jsem vám tady na blogu představila recept na pastu z medvědího česneku a právě teď nastal ten správný  čas, abychom si z pasty něco dobrého připravili....







A jak jsem v úvodu slibovala, tak nás čeká opravdu rychlé vaření....
Na špagety s pastou z medvědího česneku potřebujeme:

1 balení špaget
sůl
pastu z medvědího česneku
anglickou slaninu
parmezán na posypání


Nejprve si dle návodu na sáčku uvaříme v osolené vodě špagety. 
Zatímco se špagety vaří, pokrájíme si slaninu na kostičky. Pokrájenou slaninu opečeme na troše olivového oleje...
Z uvařených špaget slijeme vodu a špagety přendáme do mísy. Přidáme 2 lžičky pasty z medvědího česneku a dobře promícháme. Recept na pastu  najdete ZDE.  Kromě toho, že pasta špagety velice dobře dochutí, tak je ještě krásně obarví....
A nyní  přichází na řadu osmažená slanina, kterou přidáme ke špagetám.

Zbývá už jen posypat parmezánem.....a máme hotovo





3 komentáře :

  1. Tak to je přesně něco pro mě a moje jedlíky ! :-)) Jen neznám ten medvědí česnek,už jsem se na něj chtěla dávno zeptat,protože ho nacházím v receptech dost často. Vím že je to rostlina ale kde jí hledat už ne! Třeba tu bude pod jiným nazvem - budu pátrat :-)) Zatím zdravím !

    OdpovědětVymazat
  2. Zelené špagety vypadají zajímavě a se slaninou ještě líp.-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...