Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Domácí bílé čokoládové pralinky

Stránky

pátek 4. ledna 2013

Domácí bílé čokoládové pralinky

















Pralinek není nikdy dost! Kromě čokoládových pralinek jsem zkusila vyrobit i pralinky z "bílé" čokolády.


Na přípravu přípravu potřebujeme:
150 g bílé čokolády
Na náplň :
150 g hořké čokolády
120 ml smetany
100 g másla

Bílou čokoládu za stáleho promíchávání rozpustíme ve vodní lázni. Pomocí štětečku vymažeme formu a dáme do lednice zatuhnout.

Mezi tím si připravíme náplň: smetanu povaříme, přidáme máslo a na kousky nalámanou hořkou čokoládu. Čokoládu necháme rozpustit, aby nám vznikl hustší krém.
Z lednice vyndáme formu se zatuhlou čokoládou a "skořápky"naplníme připravenou náplní. Plníme do 2/3, aby nám zbylo místo na zavíčkování.
Na náplň opět naneseme zbytek čokolády a celou pralinku zavíčkujeme. Dáme opět do lednice zatuhnout.
Po zatuhnutí vyndáme pralinky z formy a máme hotovo!!!
A co Vy? Máte rádi bílou "čokoládu" nebo máte raději klasickou "hnědou" čokoládu? Napište do komentáře

4 komentáře :

  1. Alis - bílou čokoládu naprosto miluji! Je u mne na prvním stupínku! Pro mne není lepší čokolády, než té bílé - a přitom bílá čokoláda vlastně ani čokoláda není! :-) Stejně je nejlepší! :-)
    Ty pralinky vypadají strašně lahodně - hned bych si z dovolením nabídla. ;-)
    Chtěla jsem se zeptat, jaké na ně používáš formičky? Nějaké speciální a nebo plata z bonboniér? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, já mám bílou čokoládu taky moc ráda:) Formička na pralinky používám silikonové, jde to z nich pěkně vyndávat.

      Vymazat
  2. Já jsem ty pralinkyskoro propásla - narazila jsem na ně odkazem u někoho jiného.CHVÁLÍM a CHVÁLÍM.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...