Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Housky z domácí pekárny

Stránky

úterý 1. ledna 2013

Housky z domácí pekárny


Housky z domácí pekárny

Jak už jsem psala v jednom ze svých článků, tak domácí pekárna je pro mě pomocník k nezaplacení. Nejčastěji ji využívám k přípravě kynutých těst, ať už na koláče nebo na pečivo. Musím se přiznat, že chleba už jsem v ní teda pěkně dlouho nepekla. Ale určitě na podzim se k pečení chleba vrátím a písnu sem i nějkaý osvědčený recept. Pro tentokrát jsem se pustila do pečení domácích houstiček.
Těsto mi připravila moje domácí pekárna Eta.

Postup : do pekárny dávejte suroviny v pořadí tak, jak jsou napsány v receptu:
360 ml vlažného mléka
1,5 lžíce oleje
2 lžičky soli
530 g polohrubé mouky
1,5 lžíce škrobové moučky
3/4 kostky kvasnic ( pokud použijeme sušené kvasnice pak 2,5 lžičky)
pekárnu zapneme na program těsto.


Z vykynutého těsta děláme malé bochánky, které před vložením do trouby potřeme rozšlehaným vajíčkem s mlékem. Navrch můžeme posypat mákem a pokud chcem houstičky vylepšit, tak poklademe vršek anglickou slaninou!
Pečeme na 200 stupňů asi tak 20-25 minut.
Zpracování těsta se meze nekladou a místo bochánků můžeme umotat copánky, preclíčky, no prostě dle své fantazie.

A tekhle vypadají po upečení :

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...