Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Lín v pivním těstíčku

Stránky

pondělí 7. ledna 2013

Lín v pivním těstíčku


Když jsem poprvé na "Mánkově rybím restaurantu" objevila recept na candáta v pivním těstíčku, dostalo mě perníkové koření. Hned jsem cítila tu vůni, která se bude při smažení linout kuchyníRozpačitý. Recept jsem si samozřejmě vytiskla a čekala na chvíli, kdy budu mít potřebné "rybí suroviny".
V původním receptu se v těstíčku smažil candát. Musím přiznat, že kdybych čekala na candáta, tak bych tenhle úžasnej recept nikdy nevyzkoušelaRozpačitý. A tak jsem nahradila candáta línem. A hurá do přípravy.



Lína nafiletujeme, potřeme citronovou šťávou a osolíme. Z mouky, žloutku a piva si připravíme těstíčko. Moje těstíčko mělo hustší konzistenci, aby z filet nestékalo. A teď ještě těstíčko dochutit - a teď přichází to, kvůli čemu jsem se tolik těšila - perníkové koření. Do těstíčka přidáme lžičku perníkového koření a dle potřeby dosolíme. Nakonec do těstíčka lehce vmícháme ušlehaný sníh z bílků. Lehce promícháme. Filetky obalujeme v těstíčku a smažíme na oleji do zlatova!

A máme hotovo!!
Výsledek stál opravdu za to!!
Zdroj receptu : " Mankův rybí restaurant - candát v pivním těstíčku"

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...