Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Nakládaná vepřová kotleta

Stránky

čtvrtek 10. ledna 2013

Nakládaná vepřová kotleta




Tak a jsem tu opět s malým typem na víkendový oběd. Nějak se mi po vánocích nechce pouštět do velkého vaření. A tak přináším recept na opravdu rychlý oběd. Maso si můžete naložit do marinády den,  dva dopředu ...a v sobotu nebo v neděli stačí už jen vyndat pánvičku a osmažit na oleji!! 







Na přípravu rychlého  oběda potřebujeme:
vepřové kotlety ( množství dle počtu jedlíků) a kromě kotlety můžete použít i krkovici
sůl, pepř
a na marinádu :
2 celá vejce
2 lžičky škrobové moučky
1 lžíci kečupu
1 lžici plnotučné hořčice
1lžičky soli
1/2 lžičky pepře
Na marinádu všechny suroviny smícháme dohromady.




Vepřové kotlety naklepeme a po stranách nařízneme. Jemně osolíme na postupně namáčíme do marinády. Takto připravené plátky můžeme nechat naložené v lednici klidně i dva dny. A k obědu stačí jen rozpálit olej a naložené plátky z každé strany osmažit!
Jako příloha se hodí bramborová kaše a zeleninový salát!
Tak a rychlý oběd je hotový!

A co VY? Co budete vařit o víkendu?

32 komentářů :

  1. Tak dneska ses trefila do mé chutě..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miládko,moc Tě zdravím a jsem ráda, že jsem se trefila :)

      Vymazat
  2. Mňam, asi se nechám pozvat. :-D U nás bude segedín. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Výborně, miluji tyto marinády, ještě mám jednu podobnou, bez kečupu, ale s česnekem, taky dobrý! Já o víkendu nevařím doma, ale u maminky, tak nevím co to bude, ale prý asi maso na houbách s rýží, uvidíme, dle situace.

    OdpovědětVymazat
  4. Alis, ty mi dnes děláš chutě. :D Dnes byl oběd, že jsem si namazala chleba. Když totéž uvaří manžel, tak ho s chutí sním. Naše mladá to neumí ochutit. Ještě, že v sobotu a neděli vaří manžel. Jinak bych byla o chlebu častěji:D

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá výborně! Asi se budu inspirovat, mám v lednici dnes u řezníka koupená kuř. prsa, tak je takhle naložím:-). Původně jsme měli jet na víkend k našim, vyrazit do kostelů na betlémy a kouknout na nové štěňátko, pro které zítra jedou...ale kluci jsou děsně nechrmlaní, oba zánět spojivek a hnisající očka, takže budeme trčet doma...Tak si aspoň uděláme mňamkový oběd:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peťo, budu ráda, když vyzkoušíš! AŤ jsou kluci brzy v pořádku!

      Vymazat
  6. Dělám podobnou marinádu, přidávám ještě cibuli. Jsou nejlepší takové rychlé obědy:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Mnam to vypadá moc dobře :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Co budeme mít v neděli k obědu? Myslím, že právě TOHLE...! Díky za inspiraci, už si nemusím zoufat, že NEVÍM, co... :)

    OdpovědětVymazat
  9. No, v mrazáku mám kus vepřové kotlety, takže se asi budu inspirovat, vypadá to jednoduše a dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá inspirace na víkend Alis. Věčně řešíme, co budeme o víkendu vařit. Naštěstí o víkendu u nás také vaří tatínek, takže určitě mu inspiraci předám. Tento víkend u nás bude špenát a vepřové a doufám že bramborové noky :-D. Přeji Ti krásný a chutný víkend!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Alis,
    nakládané vepřové maso je veliká lahůdka, ale tento recept ještě neznám, takže opisuji a vidím to tak, že si to o víkendu uděláme. :-)
    Víš co? U nás sněžííííííí!!!!! A sníh netaje, neb mrzne. :-) Hurááááá. :-)
    Krásný den Alis. :-)

    A ještě jsem chtěla napsat, že se mi líbí, jak na svých stránkách stále pracuješ a člověk k tobě přijde a jen kouká, jaké to tu máš krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, budu také moc ráda, když vyzkoušíte! Moc mě těší, že se Ti tu líbí. Já se stále učím na Blogpotu pracovat a stále objevuju něco nového...takže určitě zase něco objevím!

      Vymazat
    2. To je dobře, že na blogspotu pátráš a zkoušíš nové - však je tu krásně. :-)
      Alis, tak jsem zrovna před chvilkou recept vytiskla, mamča si ho přečetla a budeme mít kotlety v neděli, zítra si je naložíme a v neděli uděláme. Mňam, už se na ně těším. :-)
      Krásný víkend přeji Alis. :-)

      Vymazat
    3. Ahoj Šári, ať se vám povedou a budu moc ráda, když dáš vědět, jak chutnalo :)

      Vymazat
    4. Alis určitě dám vědět. :-)
      Jinak už jsou naložené a zítra čekají na svou premiéru! :-)
      Když mamča dělala marinádu, tak nádherně voněla. :-)
      Už se těším. :-)

      Vymazat
    5. Ahoj Šári,věřím, že si pochutnáte!!!

      Vymazat
    6. Ahoj Alis!
      Tak jsme po obědě a já se dostala k internetu, tak ti mohu hlásit, že kotlety podle tvého receptu byly naprosto výborné - lahodné!!! všem nám chutnali a už jsme si tento recept zařadili mezi ty oblíbené a určitě si je budeme dělat častěji. :-)
      MŇAM!!!! byla to lahůdka. :-)
      Ahoooooj!!!!! :-)

      Vymazat
    7. Ahoj Šári, tak to mě moc těší, že kotlety uspěly!!!!!!A jsem moc ráda, že jste vyzkoušeli!

      Vymazat
  12. Teda Alis,to vypadá doooooooobře,již si píšu a asi v neděli bude obídek ,zítra nevařím,budeme dopapávat.Bude to i inspirace na únor až se sejdeme při narozkách.Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...