Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Plněné tmavé ořechy

Stránky

středa 2. ledna 2013

Plněné tmavé ořechy


Plněné kakaové ořechy

Letos jsem si myslela, že plněné ořechy nebudu péct. Ne proto, že by se mi nechtělo,ale protože mi už docházely ořechy. Na konec jsem ještě pát ořechů našla a tak jsem se mohla pustit do pečení.



Na těsto potřebujeme:
140 g másla
140 g vlašských ořechů
140 g hladké mouky
70 g moučkového cukru
30 g kakaa
1 vanilkový cukr

Vypracujeme těsto, které necháme do druhého dne v chladu odpočinout. Kousky těsta obalíme v mouce a vtlačujeme do vymazaných fomiček. Uprostřed necháváme malý důlek, do kterého přijde náplň.
Pečeme ve vyhřáté troubě.

oře

Upečené půlky ořechů spolu spojujeme náplní:
100 g másla
100 g moučkového cukru
1 žloutek
100 g piškotových drobečků namočených v rumu


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...