Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Pomazánka z červené řepy

Stránky

středa 2. ledna 2013

Pomazánka z červené řepy




Pomazánka z červené řepy
O tom,jak moc je červená řepa zdraví prospěšná, vám tu asi nemusím psát. Ale jen pro malé připomenutí - červená řepa obsahuje m.j. velké množství křemíku, kyseliny listové, hořčíku, zinku, vápníku. A přestože je červená řepa vydatnou přírodní zásobárnou "samých užitečných látek" asi ji málokdo z nás zařazuje pravidelně do svého jídelníčku. Dnešním receptem se vás malinko pokusím přesvědčit o tom, že řepa si zaslouží místo i ve vašem vařeníUsmívající se!



Recept na pomazánku z červené řepy jsem v zimě objevila na blogu u Ivy. Červenou řepu mám ráda, ale vždycky jsem jí jedla pouze ve vařené podobě.. ať už nakládanou nebo v salátu. Tenhle recept je jiný v tom, že právě řepa se do pomazánky používá syrová!
Řepa je sklizená a já konečně mohu recept vyzkoušet!
Na pomazánku z červené řepy potřebujeme:
1 syrovou červenou řepu
3 lžíce tatarky
2 stroužky česneku
sůl, pepř


Řepu očistíme a nastrouháme na jemné nudličky. Přidáme utřený česnek, tatarku a vše dobře promícháme. Dle chuti dosolíme a dopepříme.
Příprava je opravdu jednoduchá a výsledek... překvapující!!! Pomazánka je opravdu moc dobrá!!!!
Ivuš, díky za super recept!

Zdroj receptu : Iva - babciny - recepty. blog. cz
Ivuš, díky za inspiraci!!!!!

6 komentářů :

  1. pomazánka nám moc chutnala .... :)
    určitě znovu vyzkoušíme :D)
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, moc tě zdravím a koukám , že máš nový blog a tak ti musím říct , že se mi moc líbí a budu tady za tebou chodit zase, tak jako na ten první!!!!!!!Ali , přejí ti abys měla pořád fůru receptů a hodně čtenářů a přátel!!!!!!A te´d doufám , že se mi to podaří poslat!!!!!!!!Ali držím palce abys byla s novým blogem spokojená!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ALím, moc a moc Ti děkuju za návštěvu a za milý komentář!Ali, jsi tu vždy vítána!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. zdravím, jsem tu poprvé, i když recepty už jsem zkoušela některé i znám. tento z řepy znám, je výborný, znám i z : řepa, celer, mrkev nastrouhat, přidat česnek, majolku+zakysanku, pepř, sůl, a špetku zázvoru já strouhnu čerstvý ten mám doma stále a je to taky mooc dobrý. jen maželovi schází kus masa :-) . zdravím L

    OdpovědětVymazat
  5. Výborný blog,díky za receptíky. Budu chodit pro další. Jen tak dáál.. Alena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...