Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Vanilkové rohlíčky s vlašskými ořechy

Stránky

úterý 1. ledna 2013

Vanilkové rohlíčky s vlašskými ořechy


Vanilkové rohlíčky s vlašskými ořechy

Rohlíčky, jsou cukrovím, které nesmí nikdy chybět. Tenhle recept mám od kolegyně z práce. Od té doby, co ho mám, nepeču jiné!




ROHLÍČKY

600 g hladké mouky
400 g másla
200 g cukru moučka
150 g mletých vlašských ořechů
1 vanilkový cukr

Vypracujeme těsto, které necháme odpočinout. Z těsta tvoříme rohlíčky. Pokud se mi nechce rohlíčky tvarovat, mám jednu malou vychytávku. Z těsta udělám vyšší placku a pomocí vykrajovátka vykrajuji rohlíčky. Rohlíčky jsou potom jeden jako druhý.





a tímhle vykrajovátkem rohlíčky vykrajuji


DSC03439

3 komentáře :

  1. Mám stejný recept po mamince - jdu na to!
    Každý rok jsou nejlepší ze všech rohlíčků, které ochutnáváme na návštěvách.

    Veselé vánoce! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, díky za návštěvu! Ať se pečení podaří!

      Vymazat
    2. Přeji krásné vánoce všem:-)
      Recept na rohlíčky mám stejný,obalené ve vanilkovém cukru a uležené jsou super:-)Moje malá vychytávka..nemáme klasické rohlíčky,přes strojek na těsto si udělám různé tvary,jde to rychle a je to snad hezčí,než ty klasické rohlíčky..pa a hodně štěstí:-)))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...