Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Skládání ubrousků 5

Stránky

středa 18. prosince 2013

Skládání ubrousků 5


Pravidelní návštěvníci mého blogu si možná ještě pamatují na "mini  kurzy" skládání ubrousků, které jsem vloni i předloni  ještě na "starém Jedlíkovi" nachystala. A protože skládání ubrousků se nám všem, při chystání vánoční tabule, určitě hodí, tak jsem letos nachystala pokračování těchto kurzů :). A dopředu prozradím, že letošní skládání ubrousků bude rychlé a jednoduché :)











Jedinou pomůcku kterou budeme v našem kurzu potřebovat je ubrousek. ubrousky určitě máme běžně všichni doma. A tak se můžeme hned pustit do skládání.






A letošní sládání je obvzlášť jednoduché. Jednotlivé rohy ubrousku přehneme tak, jak vidíte na fotografii....



..rohy máme složené a přehneme asi tak 3 cm levé strany ubrousku dozadu


..a stejně přehneme i pravou stranu



a vznikne nám ubrousková kapsičky na vložení příborů.....





A ještě malé připomenutí minulých kurzů  skládání... 

V historicky prvním kurzu skládání ubrousků jsme v roce 2011 (ještě na starém blogu a foceno starým foťákem) jsem skládali ubrouskovou lilii. Postup na skládání ubrousku najdete ZDE






V roce 2012 jsem skládali hned několik tvarů.  Z ubrousku jsme složili kapsu na příbory..postup najdete ZDE



Potom jsem se naučili z ubrousku skládat svíčku a také ubrouskovou korunku. Postup najdete ZDE.


                              


Tak a kurz ručních prací je u konce :) Věřím, že jsem vás alespoň trochu inspirovala!







A co VY a skládání ubrousků?







10 komentářů :

  1. Prima kurz, dík, bude se hodit:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, Alenko, paráda! Musí to být u tebe nádherné! Já se přiznám bez mučení, že ubrousek skládat neumím a nikdy jsem to nepotřebovala. Jsem barbar, že? Ale hlavně, že je co na talíři. Žádní VIP u nás nikdy nebyli a nebudou a rodina je spokojená i tak.

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě vyzkouším, ať máme nějakou inovaci!!!

    OdpovědětVymazat
  4. U nás jsme také barbaři. :D Ubrousek jen přeložíme do trojúhelníku.

    OdpovědětVymazat
  5. Alis ahoj! :-)
    Super! :-) já skládám ubrousky každý rok, když chystám štědrovečerní stůl! :-). Q už jsem se od tebe nechala inspirovat. :-)
    Takže si půjdu hned vyzkoušet i toto skládání! Děkuji moc! :-)
    Alis měj se krásně a ahooooooooooooooo! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...