Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Rychlá škvarková pomazánka s okurkama

Stránky

čtvrtek 15. ledna 2015

Rychlá škvarková pomazánka s okurkama


Dnes jsem pro vás nachystala recept na  moji oblíbenou pomazánku se škvarkama. Škvarkovou pomazánku nedělám zrovna každý týden. Tentokrát jsem dostala  pravé domácí škvarky a tak jsem se mohla pustit do přípravy pomazánky....







Na rychlou škvarkovou pomazánku potřebujeme:

umleté škvarky 
1 cibulku pokrájenou na kostičky
2 lžíce hořčice
2 větší nakládané okurky
sůl, pepř dle chuti



Základ pomazánky tvoří umleté škvarky. Já škvarky drtím ručním ponorným mixerem..není to sice ideální, stroj dostává pěkně zabrat, ale při představě, že budu muset montovat, rozmontovávat a umývat klasickou mašinku, to prostě s ponorným mixerem risknu. 




Do pomletých škvarků přidáme na drobno pokrájenou cibulku a pokrájené nakládané okurky. A opět vše ponorným mixerem nadrtíme. přidáme hořčici a dle chuti dosolíme a opepříme.




A máme hotovo!! Podáváme nejlépe s domácím pečivem..





A co VY a škvarková pomazánka? Jak ji děláte VY? 
Jak melete škvarky do pomazánky VY?



5 komentářů :

  1. Alis, tohle mi nedělej! Víš, jak já miluji škvarkovou pomazánku? Moc. Když jsem ji dělávala, tak podobně jako ty, ale manžel se toho bojí a pro mne tu trošku? Ale teď jsem polkla a jsem najedená. I tu vůni jsem si přičarovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Pomazánku jsem dělávala, díky za připomenutí. Já však do ní dávám vařená vajíčka. Vše hodím do mixéru a rozmašíruju. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, škvarkovou pomazánku miluji! Ale dávám si jí jen dvakrát do roka někde, doma ji nedělám. I když bych asi občas mohla. Škvarky bych si tedy nedělala ani náhodou ale prodávají se.

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě to sice není. ale pro manžu a děti jo:-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Já dělám tuto pomazánku jen z domácích škvarků a vždycky je raději pomelu na mašince,výsledek pak stojí za to.Pak přidám sůl,pepř,hořčici a kyselou okurku,vařené vejce a cibulku-to vše nakrájené na kostičky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...