Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Domácí jablečné křížaly

Stránky

čtvrtek 15. října 2015

Domácí jablečné křížaly


A dnes pokračujeme v sušení ovoce. Jablíček je na podzim všude dostatek a tak by bylo škoda sušičku nevyužít na přípravu domácích jablečných křížal.





Jablečné křížaly určitě všichni dobře znáte. Já jsem je dříve sušila doma na radiátoru a potom dosoušela v troubě.
Musím říct, že se sušičkou je to o poznání rychlejší.



Jablíčka očistíme, nakrájíme na tenčí plátky a rozprostřeme na jednotlivé sušící pláty. Někdo doporučuje jablíčka před vložením do sušičky namočit do vody s citronem, aby se zamezilo zhnědnutí. Já je však nijak nenamáčím.

Sušíme v sušičce cca 6 hodin.




A máme hotovo!!!!!



3 komentáře :

  1. Jablíčka vlastní nemáme, tak pilně sušíme švestky. Těch máme svých dost a ještě jsme dostali od sousedů.
    V zimě je to bašta! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Alis, kdepak jsi? Bloguješ jinde nebo marodíš? Přišla jsem si k tobě pro recept na jednu pomazánku a koukám už dlouho nic nového. Tak zase příště.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem se do nich pustila, ale nějak je nestíhám fotit, pusa je rychlejší :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...