Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Kokosové rohlíčky

Stránky

sobota 12. prosince 2015

Kokosové rohlíčky


Dnes pro vás mám nachystaný recept na kokosové rohlíčky. Letos jsem je pekla poprvé a určitě ne naposledy. O recept se samozřejmě podělím i s vámi. 






Na kokosové rohlíčky potřebujeme:

200 g hladké mouky
70 g moučkového cukru
80 g mletého kokosu
140 g másla


Z uvedených surovin vypracujeme těsto, které necháme v chladu odpočinout. Z těsta vyválíme placku, z které vykrajujeme formičkou rohlíčky.  Pečeme ve vyhřáté troubě na 175 st. asi tak 10 minut.

Upečené rohlíčky můžeme ozdobit čokoládovou polevou a nebo obalit v cukru, jako klasické rohlíčky.


Recept na klasické vanilkové rohlíčky najdete ZDE



6 komentářů :

  1. Kokosové u nás doma "jede". už mám taky kokosky a čekají mě kokosové kuličky a salám :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alis, chci podle tebe zkusit vanilkové rohlíčky.Chci se zeptat, do těsta se nedává žloutek? Koukám, že ani v tomto receptu není. Děkuji za odpověď. Pohodový advent. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu. Do vanilkových rohlíčků ani do těchto kokosových žloutek nedávám.

      Vymazat
    2. Moc děkuji, jdu na ně. ;-)

      Vymazat
  3. Super! Kokos se u nás na rozdíl od ořechů může! Příští rok určitě zkusím! Díky, opisuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Já musela přidat žloutek - vůbec mne to nešlo spojit-drobilo se.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...