Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Nepečená roláda - roláda bez pečení

Stránky

středa 16. prosince 2015

Nepečená roláda - roláda bez pečení



Dnes tu pro vás mám recept na nepečené cukroví, které stihnete připravit i na poslední chvíli.










Na nepečenou roládu potřebujeme:
250 g mletých obyčejných máslových sušenek
1 vanilkový cukr
10 lžic silné kávy
2 lžíce kakaa
150 g cukru
Všechny suroviny smícháme dohromady. Vzniklou hmotu na pocukrovaném vále rozválíme na plát, který ihned plníme nádivkou a zarolujeme!

Nádivku si připravíme z:

150 g másla
1 žloutku
moučkového cukru (dle chuti každého)
1 lžičky rumu

Moje doporučení: připravte si nádivku předem, aby jste mohli rozválený plát ihned naplnit a srolovat! Když jsem tuto roládu dělala poprvé, tak jsem s nádivkou nespěchala...plát vyválela.....udělala nádivku, nanesla na plát... a při rolování se mi roláda pěkně lámala... 





Vyzkoušejte i další nepečené cukroví!
Recept na tatrankové kuličky najdete ZDE



recept na vodí úlky či vosí hnízda najdete ZDE


1 komentář :

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...