Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Halloweenské sušenky

Stránky

středa 26. října 2016

Halloweenské sušenky


Dnes jsem si pro vás nachystala malou  halloweenskou inspiraci. Sušenek není nikdy dost.... tentokrát jsem upekla sušenky s halloweenským motivem. Halloween jako takový sice u nás doma neslavíme, ale moje nové dýňové vykrajovátko si prostě zasloužilo vyzkoušet. A právě teď nastal ten nejlepší čas na jeho vyzkoušení...







Výroba sušenek není nijak složitá. Na těsto potřebujeme:

300 g hladké mouky
180 g tuku (použila jsem Stelu)
100 g moučkového cukru
1 celé vejce
5 polévkových lžic kakaa

Z uvedených surovin vypracujeme těsto, které necháme nejlépe do druhého dne v lednici odpočinout. Druhý den z těsta vyválíme placku a formičkou vykrajujeme sušenky. V našem případě kolečka.  Kolečka pečeme na 180 st. asi tak 12 minut.



Halloweenskou ozdobu jsem vyrobila z domácího marcipánu.  Domácí"falešný" marcipán dělám v domácí pekárně.. recept najdete ZDE.  Připravený marcipán rozválíme na tenčí placku a vykrajovátkem  vykrajujeme libovolné tvary. Marcipánové tvary k sušence lehce přilepíme nutelou...




a máme hotovo.....





1 komentář :

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...