Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Tvarohový závin z listového těsta

Stránky

čtvrtek 23. února 2017

Tvarohový závin z listového těsta


Dnes jsem si pro vás nachystala recept na rychlý zákusek.  Listové těsto mám v lednici po ruce skoro vždycky. Tentokrát jsem v lednici měla i tvaroh a tak mi nic nebránilo pustit se do tvarohového závinu.





Na tvarohový závin potřebujeme:

1 balení listového těsta (cca 500 g)

Na náplň potřebujeme:
500 g tvarohu
2 žloutky
2 bílky
cukr dle chuti
citronová kůra dle chuti

4 lžíce strouhánky a 1,5 lžíce mleté skořice,



Nejprve si připravíme náplň: z bílků ušleháme tuhý sníh. V druhé nádobce smícháme žloutky s cukrem, přidáme tvaroh, citronovou kůru a vše dobře promícháme. Zlehka vmícháme ušlehaný sníh. Kdo chce, může přidat ještě hrozinky.

Listové těsto rozdělíme na dva díly a z každého vyválíme placku. Placku posypeme strouhánkou smíchanou se skořicí a doprostřed placky naneseme  připravenou tvarohovou hmotu.


Dobře zavineme, povrch potřeme rozšlehaným vajíčkem. Pečeme na 205 st. asi tak 20 minut.

 MÁME HOTOVO.....







3 komentáře :

  1. Tohle je moučník pro mě! Ještě jsem ho nikdy nedělala ale jídávala jsem ho často, tvůj vypadá skvěle, musím vyzkoušet co nejdřív :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda tvarohový závin, ale už dlouho jsem ho nedělala. Myslím že brzy napravím, dala jsi mi inspiraci! :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Záviny z listového těsta mám moc ráda a tvarohový s rozinkami mám snad ještě radši než jablečný! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...