Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Domácí salát Rumcajs

Stránky

čtvrtek 9. března 2017

Domácí salát Rumcajs



Dnes tu pro vás mám nachystaný recept na salát Rumcajs.  Tenhle recept už mám  spoustu let a musím přiznat, že jsem ho už dlouho nepřipravovala. Ale nedávno jsem tento salát viděla u nás v lahůdkách a tak mě napadlo, salát doma připravit....




Příprava Rumcajse není vůbec složitá. Budeme potřebovat:

250 g měkkého salámu ( já jsem tentokrát použila kapiový Junior)
3 kyselé okurky
1 menší cibuli

Nejprve si ovšem připravíme salátovou zálivku: 2 lžíce oleje, 2 lžičky cukru, 2 lžičky plnotučné hořčice, 1 lžička sojové omáčky a 1 lžička worchesteru. Všechny tyto přísady smícháme dohromady a necháme je na sporáku zahřát. V receptu mám napsáno, že se nesmí vařit. Takže nechám opravdu jen prohřát a pak odstavím ze sporáku.  Necháme vychladnout. Do vychladlé zálivky přimícháme 2 lžíce majonézy.


Mezi tím, co nám zálivka chladne, tak si nakrájíme salám na jemné nudličky, cibuli a okurku na kostičky.  K nakrájeným surovinám přidáme připravenou zálivku. Dobře promícháme...


Salát doporučuji nechat v lednici alespoň 2 hodinky rozležet...





4 komentáře :

  1. Já mám podobný recept, okurky, cibule a salám vše 250 g, a na zálivku 2 lžíce kečupu, 1 lžíce vorčestru, 1 lžička cukru, 1 lžička octsa, l lžíce hořčice, vše prohřát a poté přidat 2 majolky.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ten bych si hned do misky nandala :o), ráda jsem si kdysi kupovala. Musím ho udělat, díky za recept a připomenutí.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Po salátech tohoto typu se mi stýská.. Ale už ani v českých prodejnách lahůdek to není co bývalo :-( Nezbývá, než si udělat Rumcajse a jim podobné doma, dík za recept! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak koukám, že mám úplně jiný recept na rumcajs salát, který dělávám dost často a nám chutná. No, třeba zkusím i ten tvůj uvidím, i když ten můj je jednodušší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...