Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Recepty na vánoční cukroví

Stránky

neděle 20. listopadu 2016

Recepty na vánoční cukroví




Vánoce se pomalu blíží. Kromě vánoční výzdoby blogu jsem pro vás nachystala i malou předvánoční inspiraci na vánoční pečení. Vánoční cukroví k vánocům prostě patří.  Myslím si, že tomu tak je asi u většiny vás. Každý má určitě ty své oblíbené kousky. Nejoblíbenějším cukrovím u nás jsou rohlíčky. Ty prostě vedou.  








Každý rok peču prakticky ty samé druhy. Samozřejmě, že vyzkouším i něco nového. Ale těmi stálicemi jsou
slepované linecké cukroví
samozřejmě nechybí domácí vánočka

Další recepty na vánoční cukroví podle kterých peču já najdete ZDE .....




                A ještě pro vás mám předvánočních rad...                           
Ještě než se do pečení pustíte, oprašte své osvědčené recepty.....napište si seznam  surovin, které budete při pečení potřebovat a vydejte se na předvánoční nákup....


A pozor nesmíme zapomenout na formičky....formičky, nejrůznější vykrajovátka bez těch by to vánoční pečení nebylo ono. A možná že i ty vaše formičky potřebují před sezonou trochu vyčistit. Návod, jak vyčistit formičky najdete ZDE



Suroviny máme doma, formičky vyčištěné  a teď už jen zbývá pustit se do pečení....






Ať se vám letošní pečení daří!!!!





A co VY? Co budete letos na vánoce péct VY?





6 komentářů :

  1. Momentálně zde máme 18 stupňů :-)) Ale už koukám po receptech a zapsala jsem si rohlíčky a florentýnské kytičky. Cukroví máš moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Alis, už tady naprázdno polykám při pohledu na ty tvoje dobrůtky. Já toho už mnoho nepeču, manžel nesmí a já tomu moc nedám, i když mám také cukroví ráda. Peču jen tak 4 druhy, dcera asi tak min. deset a já jí dám většinu těch mých a ona trochu z těch všech svých. Dohromady pak míváme tak 12 - 14 druhů. Manželovi udělám někdy dia, i když on moc nechce.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, cukroví peču také klasiku koukám,že ořechy skoro stejně. Zkusím podle Vás florentýnské kytičky - vypadají moc pěkně.
    Přeji krásný předvánoční čas Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Alis zdravím! Recepty na vánoční cukroví jsou prima. Už léta ho ale nepeču.
    Vyzkouším tvoji vánočku, protože tu máme rádi. Doufám, že si nezapletu i ruce. :D
    Měj se hezky! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké cukroví.Peču také klasiku a pokaždé zkusím něco nového letos vyzkouším od Vás Florentýnské kytičky. Vypadají hezky
    přeji krásný adventní čas Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Sama peču teprve druhým rokem, tak jdu mrknout k tobě pro inspiraci, mám hotových 8 druhů, ale určitě ještě nekončím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...